Îmbătrânim

Îmbătrânim

 

În afară de mine, toți îmbătrânim,

Eu nu mai sunt de mult, dar văd mai adânc

Abisul, bisul, piscul, visul,

Pomul cunoașterii crește lângă fântâna cunoașterii,

Frați gemeni, mă port ciudat cu ei, greșesc mult,

Respect tăcerea, dar nu mă omor după ea,

Ajută-mi, Doamne, să mă ridic, simt în genunchi

Plânsul robilor din Egipt, erorile mele sunt și ale voastre,

Astfel ne înrudim. Nu sunt nicăieri în exil.

Timp în afara timpurilor, loc în afara locurilor,

Înlăuntrul se împletește cu în – afară-le,

Eu sunt doar cel ce orb vede tot, surd ce aude tot,

Mut care scrie poeme.

BMM

 

Despre borismarian

b.1941 Russia journalist, poet
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

